autismliv.blogg.se

En blogg om att leva med ett autistiskt barn. Glädjen, framstegen men också frustrationen, kampen och ledsamheter.

Bara några tankar....

Publicerad 2013-11-04 19:33:48 i Allmänt,

Livet rullar på i ilfart! Jag hinner eller orkar inte ens blogga😊. Så finner jag nu lite tid. Sjunker ner och känner mig totalt blank i skallen!

Då slår det mig att jag faktiskt inte vet ett skit vad Oscar gjort från kl 6.45-16 idag! Han säger inget spontant när han kommer innanför dörren! Han ser trött och blek ut! Beror det på tidig uppgång?! Vem vet. Eller tröttar skolan ut honom psykiskt!? Alla intryck, gap och skrik mm... Är det för mycket?! Jag vet inte! 
Trots allt är han på bra humör och åker på pappas simskola. Min lille fisk.
Så kommer han åter hem igen. Sjunker ner framför sin dator efter middagen! Där är han lycklig. Där finner han ro och kan välja vad han vill få för intryck... Lugn och ro gör honom gott! Lugn och ro låter honom vila från allt! Det skall han få. För imorgon är en ny dag. En dag som jag önskar startar med ett leende från kung Oscar. Då vet jag min dag blir bra❤️.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela