autismliv.blogg.se

En blogg om att leva med ett autistiskt barn. Glädjen, framstegen men också frustrationen, kampen och ledsamheter.

Som ljuv musik i mina öron!

Publicerad 2013-11-06 20:14:55 i Allmänt,

Det är en trött kille som ska lägga sig ikväll! Ögonen är röda!
Jag smörjer hans torra dumma hud ( som han ärvt efter mig ). Det är då han lyfter huvudet något och säger JAG ÄLSKAR DIG❤️.



Det är första gången jag hör orden så tydligt under hela hans 9-åriga liv! Det är som ljuv musik i mina öron! Jag känner mig glad, varm, harmonisk, euforisk... Allt på samma gång!! 
Denna mamman kommer sova på moln i natt! Aaahhh... 🌙💜.

Kommentarer

Postat av: Elinor Larsson

Publicerad 2013-11-06 22:35:44

Vilken härlig sak att läsa innan jag somnar..mys!

Svar: 💚
autismliv.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela