autismliv.blogg.se

En blogg om att leva med ett autistiskt barn. Glädjen, framstegen men också frustrationen, kampen och ledsamheter.

Äntligen fredag!

Publicerad 2013-10-25 10:19:17 i Allmänt,

Sett fram emot denna dagen läääänge.... Att få släppa mammarollen, jobbrollen mm! Ladda batterierna!
Idag är det dags för en efterlängtad spavistelse! Med min bästa väninna, vin, god mat och behandling...😉. Antagligen en massa tjejsnack också!😁




Få vila upp mig för att sedan kunna ge mer till min son bl.a..
Att få sova borta utan barn ahh.... Känns underbart just nu!
Jag behöver denna spa weekend mer än mycket just nu! 
Känner mig sliten, trött och tömd på energi...
Så denna dagen är lika med högsta vinsten!




När jag berättade för kung O att jag skulle åka bort idag skruvade han besvärat på sig! Jag svarade att jag kommer hem imorgon... Vet inte om han ville lyssna.... Händer ju inte så ofta att jag åker bort så här..

Jag vet med mig att detta är det bästa just nu! L Y C K A!😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela