autismliv.blogg.se

En blogg om att leva med ett autistiskt barn. Glädjen, framstegen men också frustrationen, kampen och ledsamheter.

Förhöjd smärttröskel?!

Publicerad 2013-10-23 10:14:01 i Allmänt,

Sent igår upptäckte jag att sonens ena finger var blått å svullet! Han kunde röra och böja det!
Det är svårt att titta för länge, för när han har lite ont vill han att man ska "gå"! Han vill inte att man ska undersöka honom direkt!
Så i morse kollade jag läget igen! Tyckte inte det såg så blått ut (men mornarna är ju ganska mörka), tyckte dock det var svullet och kändes nog lite varmt det lilla jag fick kolla!


Vet att hans klass var på utflykt igår! Kanske ramlat då?!
För att kolla upp bad jag skolan ta honom till skolsyster idag! Hoppas hon får kika lite på hans finger!
Är så svårt med min lille son detta när det gäller smärta! Har ju skrivit lite om detta med kroppens signaler innan! Och det känns som hans kropp kanske har en väldigt hög smärttröskel?! Upplevt det lite så ibland! 
Hoppas i alla fall det bara är en stukning! Då han kan röra det som vanligt i stort sett! Hoppas skolsyrran lyckas kika lite på honom...😔💚

Kommentarer

Postat av: Ingela ( Lindas mamma )

Publicerad 2013-10-23 21:47:59

❤Vill bara säga att jag älskar din blogg om din lille underbara autistiske prins och livet runt om, kram❤❤

Svar: Åh tack så mycket! Så kul att nå ut till andra.... Som du tex💚😊
autismliv.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela