autismliv.blogg.se

En blogg om att leva med ett autistiskt barn. Glädjen, framstegen men också frustrationen, kampen och ledsamheter.

Största kramen till er föräldrar som har barn med funktionshinder!

Publicerad 2013-10-19 16:20:21 i Allmänt,

Nu när man står här med ett funktionshindrat barn gäller det att göra det bästa av det hela! 
Vad gör det att han inte klarar allt som ett vanligt barn? Vad gör det att han inte är som alla andra egentligen?!
Jag vill ge mitt barn ett rikt liv! Innebär det lite för mycket dator då och då ja då får det bli så! Han lär sig så mycket därifrån.



Innebär det extra kämpande ja då får det bli så!
Jag vill att han ska vara lycklig! Och med åren som gått vet jag också att det går att komma förbi vissa hinder! Innebär det att det är i form av en muta, vad gör det?! Det kanske innebär att han klarar en del av sin ADL själv!
Jag vill ge alla föräldrar till barn som mitt den största kramen i världen! För jag vet att var och en av er fått kämpa mycket! Jag vet att ni vänt ut och in på er själva i många situationer! För att vi ger så mycket mer- den kramen ska ni ha💚!



Trevlig lördag!


Kommentarer

Postat av: Ingela

Publicerad 2013-10-19 17:49:40

Så berörd av din text. Så fint skrivet. ♥
Stor varm kram tillbaka.

Svar: Tack❤️
autismliv.blogg.se

Postat av: Anna

Publicerad 2013-10-20 17:44:00

TAck och du med! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela